Koszt dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską "SIÓDEMKA (www.siodemka.com). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do wybranego Salonu Firmowego OSKAR (adresy, telefony i godziny otwarcia znajdziesz w zakładce "Nasze Salony Meblowe"). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

Firma kurierska (paczki)

ceny zależne od wagi przesyłek

od 30 zł

 od 40 zł

1-2 dni robocze

Firma kurierska(przesyłka paletowa)

ceny zależne od wagi przesyłek

od 140 zł

od 160 zł

2-3 dni roboczych

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze. przy zakupie większej ilości towaru możemy indywidualnie wycenić koszty dostawy, istnieje wtedy szansa zmniejszenia kosztów wysyłki !

 

POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI

Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.

W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - neleży przy odbiorze przesyłki zgłoscić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadzwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole nalezy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).

Reklamacja jest możliwa, gdy:

  1. przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
  2. protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
  3. w protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl