Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszt dostawy

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Najszybciej i najbezpieczniej:
    Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską "SIÓDEMKA (www.siodemka.com). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
  • Najłatwiej:
    Odbiór osobisty ­to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do wybranego Salonu Firmowego OSKAR (adresy, telefony i godziny otwarcia znajdziesz w zakładce "Nasze Salony Meblowe"). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 

Koszt dostawy

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Pobranie

Czas dostarczenia

Firma kurierska (paczki)

ceny zależne od wagi przesyłek

od 30 zł

 od 40 zł

1-2 dni robocze

Firma kurierska(przesyłka paletowa)

ceny zależne od wagi przesyłek

od 140 zł

od 160 zł

2-3 dni roboczych

Odbiór osobisty

bezpłatnie

bezpłatnie

dostarczamy zakupiony towar do wybranego salonu 3-5 dni roboczych

 

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze. przy zakupie większej ilości towaru możemy indywidualnie wycenić koszty dostawy, istnieje wtedy szansa zmniejszenia kosztów wysyłki !

 

POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI

Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.

W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - neleży przy odbiorze przesyłki zgłoscić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole nalezy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).

Natychmiastowa wymiana towaru jest możliwa, gdy:

  1. przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
  2. protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
  3. w protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)

Jeśli protokół nie zawiera wszystkich tych informacji, towar jest wysyłany po uznaniu reklamacji przez firmę kurierską. Do protokołu szkody dołączone jest pismo reklamacyjne - w razie ew. reklamacji proszę wypełnić to pismo, jeżeli składają Państwo pismo reklamacyjne we własnym imieniu - jeżeli jednak życzą sobie Państwo złożyć reklamację za naszym pośrednictwem proszę pismo reklamacyjne pozostawić puste. "Siódemka" tel. (22) 777 77 77

Aby złożyć reklamację, za naszym pośrednictwem nalezy przesłać nam oryginał protokołu szkody Pocztą Polską, mailem na adres oskar@oskarmeble.pl lub faxem nr (083) 343-36-19

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl