Koszt dostawy
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- Najszybciej i najbezpieczniej:
Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską "SIÓDEMKA (www.siodemka.com). Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka. - Najłatwiej:
Odbiór osobisty to najłatwiejszy sposób odbioru zamówionych towarów - zapraszamy do wybranego Salonu Firmowego OSKAR (adresy, telefony i godziny otwarcia znajdziesz w zakładce "Nasze Salony Meblowe"). Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.
Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Pobranie |
Czas dostarczenia |
---|---|---|---|
Firma kurierska (paczki) ceny zależne od wagi przesyłek |
od 30 zł |
od 40 zł |
1-2 dni robocze |
Firma kurierska(przesyłka paletowa) ceny zależne od wagi przesyłek |
od 140 zł |
od 160 zł |
2-3 dni roboczych |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze. przy zakupie większej ilości towaru możemy indywidualnie wycenić koszty dostawy, istnieje wtedy szansa zmniejszenia kosztów wysyłki !
POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI
Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.
W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - neleży przy odbiorze przesyłki zgłoscić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadzwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole nalezy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).
Reklamacja jest możliwa, gdy:
- przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
- protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
- w protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)