Reklamacje i Zwroty
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź zawartość, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na adres mailowy: reklamacje@oskarmeble.pl
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia, sporządzany jest protokół szkody/rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Dołącz do niego wypełniony formularz reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu (formularz można wysłać e-mailem), formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na podany nr konta bankowego
- Wszystki przesyłki reklamacyjne należy kierować na adres PW OSKAR ul. Północna 23, 21-500 Biała Podlaska. Wysyłki reklamacyjne wysyłane są na nasz koszt firmą DPD. "Wysyłamy kuriera aby odebrał przesyłkę"
- Do prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego musi zostać dołączny protoków szkody/rozbieżności spisany w obecności kuriera i przez niego podpisany. Protokół może mieć formę skanu, zdjęcia lub oryginału. Bez ważnego protokołu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane. Taki wymóg dotyczy jedynie uszkodzeń mechanicznych przesyłek. Braki w zawartości przesyłki nie wymagają takie protokołu. Protokół wymagany jest jedynie w przpadku przesyłek składających sie z pojedyńczych paczek (paczki) nie dotyczy to przesyłek paletowych gdzie sprawdzenie zawartości jest utrudnione.
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy wysyłać na adres : reklamacje@oskarmeble.pl
Formularz reklamacji do pobrania : formularz reklamacji
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu, (formularz można wysłać drogą elektroniczną) w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Zwroty towaru prosimy kierować na adres: PW OSKAR ul. Północna 23, 21-500 Biała Podlaska.
Formularz reklamacji do pobrania: formularz zwrotu
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI
Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.
W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - należy przy odbiorze przesyłki zgłosić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadzwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole należy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).
Warunki do zgłoszenia reklamacji:
- Przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
- Protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
- W protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)
- Należy dostarczyć do nas oryginał protokołu szkody na adres:
Salon Meblowy OSKAR
21-500 Biała Podlaska
ul. Północna 23
(z dopiskiem " reklamacja")