Reklamacje i Zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź zawartość, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami na adres mailowy: reklamacje@oskarmeble.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności lub uszkodzenia, sporządzany jest protokół szkody/rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować. Dołącz do niego wypełniony formularz reklamacji, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu (formularz można wysłać e-mailem), formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni  odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na podany nr konta bankowego
  4. Wszystki przesyłki reklamacyjne należy kierować na adres PW OSKAR ul. Północna 23, 21-500 Biała Podlaska. Wysyłki reklamacyjne wysyłane są na nasz koszt firmą DPD. "Wysyłamy kuriera aby odebrał przesyłkę"
  5. Do prawidłowo wypełnionego formularza reklamacyjnego musi zostać dołączny protoków szkody/rozbieżności spisany w obecności kuriera i przez niego podpisany. Protokół może mieć formę skanu, zdjęcia lub oryginału. Bez ważnego protokołu żadne reklamacje nie będą rozpatrywane. Taki wymóg dotyczy jedynie uszkodzeń mechanicznych przesyłek. Braki w zawartości przesyłki nie wymagają takie protokołu. Protokół wymagany jest jedynie w przpadku przesyłek składających sie z pojedyńczych paczek (paczki) nie dotyczy to przesyłek paletowych gdzie sprawdzenie zawartości jest utrudnione.

 

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne prosimy wysyłać na adres : reklamacje@oskarmeble.pl

Formularz reklamacji do pobrania : formularz reklamacji

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu, (formularz można wysłać drogą elektroniczną) w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Zwroty towaru prosimy kierować na adres: PW OSKAR ul. Północna 23, 21-500 Biała Podlaska.

 Formularz reklamacji do pobrania: formularz zwrotu

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI

 

Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.

W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - należy przy odbiorze przesyłki zgłosić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadzwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole należy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).

Warunki do zgłoszenia reklamacji:

  1. Przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
  2. Protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
  3. W protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)
  4. Należy dostarczyć do nas oryginał protokołu szkody na adres:

Salon Meblowy OSKAR

21-500 Biała Podlaska

ul. Północna 23

(z dopiskiem " reklamacja")

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl